!

Trött trött och åter trött, Fest fest och åter fest!
Nu känns de som att ja har festat i 2veckor nån stop men imorgon är de
P!nk så då är de fest igen =)
The hive luktar illa och på gay club finns de galna tjejer som ser ut som pink, jag har fortfarande blåmärken över hela kroppen pga mitt lilla äventyr i tisdags, hon såg ut som pink va 29 och hetter Nonie hahah visa sig att hon va lite konstig och ja fick ringa Keara kl4 och be henne hämta mig dock så viste jag inte vart ja var och min förklaring va "Jag ser träd och några hus"


Hej då minna glada nötar!

Kommentarer
Postat av: Katia

Heej!

Hur var Pink? Fantastiskt? Själv ligger jag hemma hos pappa. Asbakis! Har till och med spytt idag, jag som aldrig spyr. Jag säger som jag brukar -Jag ska ALDRIG mer förtära alkoholhaltiga drycker. Hahaha. Saknar dig jättemycket! Hur var det när Kisstoffsen var till dig?

I helgen har jag varit hos en kompis sovit 8 timmar på två dygn så nu blir det Leva Nyktert:)

puss på dig hjärtat

2009-04-12 @ 20:04:54
Postat av: Karin

Hej! Tycker du att bilden som finns i mitt senaste inlägg (det heter "Färg eller svartvit?") är finare i färg eller svartvit? Kommentera gärna vad du tycker så att jag får veta!:)

2009-04-12 @ 20:10:08
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll ;D

2009-04-12 @ 20:13:25
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0