framför de bakomflutna!

Back on track!!
 Nu har ja rannsakat mig själv och mår bättre, behövde få en dag då jag hatade typ allt och alla...!
Idag har ja druckigt öl med Laufey trevlig sedan kom Sofia och vi träffa Ross och hans syster som ja aldrig fick veta namnet på =) vart väldigt trött och tog en taxi hem, taxichauffören trodde att ja kom från Usa och vart väldigt förvånad att ja va från sverige sen tyckte han att ja hade ett vist inslag av en irländs accent vilket ja tar posetivt!!
Tänkte att ja inte ska spendera så mkt pengar numera ja måste börja tänka på min ekonomi?? om ja nu har någon de vill säga !  Jag ska börja spara för en Roadtrip i sommar som kommer att bege sig igenom England och Skottland kommer även komma hem till Svea-rike nån vecka för att förhoppningsvis gå på Hultsfreds festivalen... Pratade med Linn idag och ja kom på hur mkt ja saknar henne hon är min sötaste underbaraste vän förutom Christoffer då, hon får mig att må bra hon bankar vätt i mig då allt känns som jobbigast ungefär såhär låter de "Jessica nu får du fan ta och rycka upp dig, ut och gå eller nåt.... sitt inte bara hemma utan gör nåt!!! Du måste vända allt till de posetiva! Du är ju förtussan i Edinburgh LEV LIVET NU!!!! " hon är underbar hon.. Ja har även färgat håret och de är mer gult en blond så ja ska försöka hitta en akut tid nångonstans så ja kan fixa iordning min image igen!!!

Nej nu ska jag minsan sova eller kanske kolla lite på vänner dom får mig och skratta speciellt Phebe hon är bra söt hon =) God natt


Xxxxxxxx
jess

Kommentarer
Postat av: c

SÖT TJEJ HEJ!

2009-04-18 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0