Jag har inte tid!!!

Jag har egentligen inte tid att skriva just nu för ja ska dricka drinkar med minna vänner! ha sen ska vi på natt bio "The boat that rocked"

Igår så va ja på en konstutställning och drack gratis öl/vin de va även live musik "Little Doses"  ni kanske vet om att förra gitarristen i snow patrol fick sparken och de va hans nya band.. Skit snygg sångare =) fantastisk röst hade hon! Dom gjorde en aucustisk spelning jätte fint..!

Nej nu måste jag gå!!!



(Och du, nu när jag vet att du läser min blogg lite då och då så vet jag att du bryr dig lite iaf och de känns bra! Saknar dig och ja håller på med en video som du ska få som försenad födelsedags present..!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0