Tracy ooh Tracy!

Tracy chapman är min bästa just nu....
hennes låtar får mig att tänka! De är så otroligt fint väder idag och jag har varit ute hela dagen och nu är ja solbränd och fin, ska nog ut och gå/springa snart ska låta maten smälta lite först....
Även fast ja saknar sverige känner ja en ånges även fast ja tycker om skottland känner ja mig inte hemma här ja känner mig iof inte hemma i Enköping heller ja måste nog hitta mitt mekka får se vart i värden ja hamnar men känner ja mig själv rätt så blir de nog en 2 eller 3 på söder i sthlm med underbar utsikt där ja kan sitta i fönstert och titta på människor som går förbi!
jag har börjat tänka på min framtid väldigt mkt nu och ja vet inte riktigt va ja ska göra, tror ja måste börja plugga men inte för om några år måste tänka ut va jag vill bli först!
 En sak vet jag, jag vill inte bli gamal ensamm ja vill ha nån att vakna upp med nån som ger mig den där bliken som gör en alldeles varm! Nån som ger mig värme när allt känns kallt nån som älskar mig och som ja älskar tillbaka ja är en obotlig romantiker. ja vet att ja kommer hitta nån men ja vill hoppa över alla mellanhandlar som man e med några månader/år för att sedan gå vidare i jakten på den rätta! Men kanske är de dom som skapar den man är och gör satt man vet vad man igentligen vill ha de kanske är bra att man är i massa olika förhållanden innan de "rätta" eller är de bara nåt ja tänker för att se nåt ljust i de hela? ja orkar inte skriva mer nu, ja måste göra nåt annat än att lyssna på Tracy´s depresiva texter hon drar ner mig även fast ja inte tror att ja kan falla längre ner!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror du är inne på rätt spår. Förhållanden formar dig, men kanske inte så att de ändrar din personlighet (även om det också kan hända). Men du lär dig vad du vill ha i ett förhållande, vad som är viktigt, vad du kan strunta i, vilken sorts personlighet du är ute efter. Du lär dig ju också hur du själv är i ett förhållande. Det är jättebra! Hur ska du kunna hitta den rätte utan att ha dessa kunskaper?

2009-05-02 @ 11:21:50
URL: http://lisa-underwear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0