Är de så här de känns att vara lycklig?

Jag har precis tittat klart på mitt favorit avsnitt av TLW (The l word, S5 E9 )   och jag kan inte sluta le, jag har en bublande känsla inom mig som att allt är underbart just nu som att ja känner ro i själen! jag lyssnar på Freezepop -  Swimming Pool och dom sjunger " Everything is perfect now" och ja tänker på hur mitt liv är just nu, jag befiner mig i Edinburgh en av dom finaste städerna i värden jag gillar familjen jag bor hos jag har underbara vänner som allid finns där för mig och jag vet att jag kan lita på dom till  100% att om jag behöver dom så är de bara och ringa och just de är så himla fint, jag älskar mina vänner (Everything is perfect now, passar så himla bra in just här)  Jag är väldigt nöjd med hur min vardag ser ut, jag reser och lever mitt liv som ja alltid har velat!

Måste bara säga att jag glömer bort Jessica mer och mer för varje dag vilket är otroligt skönt även fast jag vet med mig att jag alltid kommer älska henne, hon var ju trots allt min första riktiga kärlek och ja hoppas att jag alltid kommer komma ihåg alla bra minnen från den tiden!






You will always have a special place in my heart!











Kärlek <3









You and me until life tear us aparte





Kompis
( On and on this love I feel for you goes on and on)








late at nite, the air was cool
we snuck into the swimming pool
you dove headfirst, I waded in
the scent of chlorine upon our skin

the stars were bright, the water clear
I felt your heat as you swam near
I held my breath, you held my hand
moving away, further from land
the moon was full, everything blue
the water stilled, reflecting you
floating right here with you next to me
gazing at stars, we drift silently

late at nite, the air was cool
we snuck into the swimming pool
I went under and you followed
let's not think about tomorrow

everything is perfect now
everything is perfect now (I held my breath)
everything is perfect now (you held my hand)
everything is perfect now (moving away)
everything is perfect now (further from land)
everything is perfect now (the stars were bright)
everything is perfect now (the water clear)
everything is perfect now (I felt your heat)
everything is perfect now (as you swam near)
everything is perfect now

Kommentarer
Postat av: Kompis

ååhh kompis...nästan så att man blir lite rörd... tack så mycket eller vad man ska säga.. tänker på dig!

puss

2009-02-24 @ 12:30:05
Postat av: kompis2

instämmer isf.

2009-02-24 @ 17:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0