Bye bye baby, bye bye!

Nu är de nya friska tag här i min känslo blogg.. slut tjafsat om massa kärleks känslor dom lämnar ja kvar i svea rike!
Edinburgh imorgon de ska bli kul att komma tillbaka igen, hoppas dom också tycker det !

Den här veckan har gått otroligt fort Swich har de sagt och va har ja gjort då?? jo ja har träffat dom ja vill träffa
Christoffer mitt hjärta kom och hälsa på och banka lite vett i mig vilket kanske va bra...! känns som att ja kan börja om på en tom talrik nu, att ja har ätit upp alla äckliga pommes frittes som låg och mosa sig i massa äcklig olja..

Från och med nästa måndag så ska jag börja träna på gym 2dagar i veckan och även börja spela rugby på söndagar =) känns som att allt kommer bli såå mycket bättre nu som att mitt nya liv har kläcks som en liten gul kyckling =P


Igår och gjorde jag en helt spontan grej och frågade fall Tony ville göra en liten roadtrip och de ville han.. så jag och elli hoppade inn i hans fina bil och styrde mot sveriges underbara huvudstad (kl22:30) väl frame i el estocolmo så åkte vi ut till nacka där ja är född och tittade hur ja hade det som barn och dom förstog varför jag vart som jag vart. mycket död, spöken och tomtar!! även en del läskiga statyer..!

Idag har ja ätit suchi med jessica de va trevligt och vi pratade om hennes skola och fram tid, hon drog även av några fräckisar som hon läst i gerth fylkings nya bok =) vi skratta lite och sen sa vi hej då, ja påpeka även att hon kanske kunde skriva lite flera mail men hon hade tydligen inte tid!

Åh nu kom ja på att ja även har varit på banken idag för de visade sig att ja hade ett bankkonto på nordea som ja inte hade en anning om men lyckligt ovetande kom ja ut från deras lilla kontor i enköping 4500kr rikare så de ska firas med ett par nya björn borg trosor !

Nu får de vara nog med bekännelser och tråkigheter som händer i mitt lilla liv!

Ha det så bra!
peace out
xoxo

jess





Ps, ja kom på att de snart är slut på frebruari och då är de snart mars och när de är mars så är de inte långt kvar till april och i april så är de ju typ maj å då är de nästan sommar och på sommaren fyller jag år =)







Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin bild på dig!

Jag tycker ditt inlägg låter mycket mer positivt än när vi pratade i lördags påväg hem från stan. kämpa på! ... men rugby? :P

2009-02-17 @ 22:27:22
Postat av: Elli

det är väl för fan inge fel på rugby lisa!! men jag håller med föregående talare att det var ett mycket positivt inlägg..sånt gillar vi! keep that spirit going! see you in april!

buss å kran

2009-02-18 @ 02:13:39
Postat av: christoffer

/fotograf

2009-02-18 @ 11:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0