Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Gaah nu ska jag helt plötsligt åka hem till sverige pga att kearas morbor/farbror har dött så hon och barnen ska åka till Irland och va med familjen ett tag typ 10dagar så ja är ledig!
Jag vet inte riktigt hur jag känner inför att åka hem =( jag vill självklart träffa folk men ja har bara varit borta två veckor och ja har mått bra och så fort ja hade bokat biljetterna hem så fick ja panikångest...
 

Ibland vill jag bara lägga mig under täcket och ja sluta andas för de känns jävligt jobbigt, känns som att ingen förstår hur jag igentligen känner och alla bara säger att ja ska skita i de och gå vidare!! De är inte så enkelt ska ni veta...!
Jag bryr mig inte om du läser detta för du vet säkert redan att jag har och mår piss över allt som hänt att jag alltid kännt mer än dig. Fine, de tar jag!


Nej jag kan inte sitta och tycka synd om mig själv på internet, Patetiskt!

Jaja sverige på onsdag hoppas de blir kul! men de blir väl va man gör de till!!





Tänker Saknar och Älskar dig!










xxx
jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0