Please don´t leave me!

Ha, nu tror ni att ja är nere pga min rubrik men inte då! Pink- please don´t leave me, snurar i mina högtalare. En av dom bättre låtarna på hennes nya skiva!

Igår anlände jag til Edinburgh igen efter 1vecka hemma i snö och kyla, här i underbara Edin är de cirkus 10´c varmt  =)
Ja hoppade på flygbussen och bad han att stanna på haymarket och de skulle han, trött som ja va satt ja på bussen och såg underbara hus och människor swicha förbi och ja kom på att ja va ju faktiskt bjuden på lite middag/vin hemma hos Kristina så ja ringde Antonia för ja hade inte nummret till henne och hon va där och förklarade hur ja skulle komma dit =) så ja gick fram till busschauffören igen och sa att ja skulle av vid Murrayfield Avenue han tittade på mig och sa "alright pal" haha ja log och gick och satte mig igen sen när ja klev av sa han "cheers pal" haha ja älskar skottska ibland även fast ja inte förstår så mkt =)
Sen väl framme hos kristina så förstog ja att hon bodde hos en väldigt rik familj =/ huset va gigantiskt och låg mitt i stan! väldigt fint men stort!

Idag när ja vaknade tänkte ja vara lite pruduktiv och tvätta och kanske tillochmed gå ut på promenad eller nåt, jag har tvättat iaf. Ja har även ätit väldigt kostig mat pga att pappan ha bott själv nu i en vecka och de fins ingen mat inget tvätt medel och de ser allmänt skitigt ut överallt!

Christoffer min underbara vän hemma i gråa trista sverige, Ge inte upp och även fast de är frestande att sticka så stanna kvar och bli nåt stort så ja kan skryta över att ja känner dig =)
Sen när du har pluggat klart ska ju du, ja och Elli flytta ihop och bo i kollektiv någonstans i värden, de kommer bli; The years of my life!

Living the dream, that´s what i do!

Much love and hugs
peace out

Jess







Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ÄR och kommer ALLTID att vara världens bästa, sötaste och klokaste människa jag känner!



<3

2009-02-19 @ 18:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0