Så elli blir nöjd!

Elli har varit på mig pga att ja inte har skrivit här på länge men ja har inte haft tid riktigt, jag har faktiskt jobbat på dagar och kvällar denna vecka =)

Måste säga att ikväll så saknade ja minna vänner hemma i svealand väldigt mkt!

Uppdatering av denna vecka, Jag kommer väldigt bra överens med keara och vi ska tatuera oss snart vilket ska bli väldigt kul och spännande =) jag ska även kolla upp körkorts regler och grejer för om ja kan ta mitt körkort här så ska ja göra det och keara ska hjälpa mig med det =) Fun fun fun!!!

ja är inte riktigt på humör för att skriva här sååå ja kommer att skriva mer någon annan dag!

saknar dig!

xxx
jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0