Slappar dag!

Dagen började med att ja klev upp och fick några konstiga korvar med rostbröd till frukost och självklar en kopp kaffe =)
har varit rökfri sen onsdags nu och de är inte alls så jobbigt som ja trodde att de skulle bli, bara grymt sugen på att äta hela tiden vilket ja inte gör för de känns dumt =/
imorgon ska jag jobba på riktigt med barnen får se fall de kanske bara blir conor, han är såå söt =) jag har börjat få godmorgon pussar på kinden ut av han =D

Sitter och lyssnar på Uh huh her och tänker på en person. Saknar så de va förut som första året på pride när vi va lyckliga och skrattade tillsammans!

Gaah jag ska på tesco nån dag och införskaffa mig allt jessica har sagt att ja MÅSTE prova =)
börjar bli hungrig nu igen kanske ska man ta och gå dit å köpa sig nåt smaskig man kan knapra på!!

Ikväll så sänds L-word 603 i Usa så ja får vänta tills imorgon innan de kommer ut så ja kan titta på de, längtaaar!

Jag har varit på promenad idag inte så mycket och titta på igentligen bor ju 7km utanför själva citystjärnan vilken kan va rätt skönt oxå men ja har ju en busshållplats precis utan för dörren så ja är ju inte strand satt direkt!! hur som haver började de regna så ja gick hem och nu sitter jag här =)

Har skrivit till en person på facebook som kommer ifrån edi och hoppas ja får svar har även kontaktat en annan svensk au pair som bor här i hopp om att man kanske kan få nån liten vän =)
pratar iof väldigt mkt med emma och zoe men dom bor ju i wales, tur att de är rätt så billigt att ringa annars hade ja suttit tyst!

nu ska ja nog ta och knata iväg till tesco  och handla lite smått och gott!!

Hej då era söt nötar!!

Ps, jag väntar med spänning på dit brev du ska skicka ;P Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0