Snö???

Usch idag när jag vakna upp och gick ut i köket för mitt morgon kaffe så såg ja något konstigt vitt utanför =O snöööö
jag hatar snö och de har inte snöat här sedan 2004 =( så ja den förföljer mig kan man säga....
det dumma är att ja inte tog med mig min vinter jacka den har jessica =(

Idag har jag tagit hand om barnen själv hela dagen och de har gått superbar dom gillar mig =) jag gjorde även middag åt dom pastasås med korv i och pasta förstår och dom älskade det =D james åt  med än mig och han äter typ aldrig!
så ja berättade de för mamman hon sa; "even James thinks i´m a shit cocker" sen smakade hon på maten och sa; "dame i can get use to this ;)" haha =D

har precis suttit och pratat med mamman i typ 1½timme vi kommer verkligen bra överäns vilket känns skönt!!

imorgon börjar ja jobba kl 08:15 kuuul!  sen ska ja fika med andra au pairer som bor här de ska bli kul skönt att man kommer ut lite och skaffar sig en umgängeskrets, kan behövas vill ju inte umgås med en 3åring hela dagarna hehe!

Nej nu ska jag sova är jätte trött efter dagens snö och spindelmanenlekar!

Natti natti.
xxx
jess

Kommentarer
Postat av: christoffer

jag lyssnar på house.. inte ok.

eric prydz - pjanoo

2009-02-04 @ 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0