Vår = lycka?

Jag har ätit semlor idag hemma hos Antonia, utgång på fredag = Kuuul!
På väg hem från Antonia så satt ja cirkus 1tim på en buss som tog mig igenom hela underbara Edin, när jag sitter där med min Ipod på högsta volym med The knif och winnerbäk  ( jaa en härlig blandning skulle man kunna säga) så titta ja ut genom fönstret och såg  KROKUS´AR i parkerna så kände jag plötsligt som Ronja Rövardotter jag ville skrika, JIPPI!!! De betyder officiellt att de är vår i Edinburgh de gör mig glad. Underbart att man slipper vänta tills Maj innan man kan känna att livet ser lite ljusare ut! Nu är de mycket på gång, jag ska söka ett national inscurens number, vilket är som ett person nummer och betyder att ja kan jobba lagligt här i UK.. hade nämligen tänkt att söka ett extra jobb så ja kan spara massa pengar tills ja ska åka till Thailand som volentär!!

Livet leker och jag tycker att hon är söt.. japp de tycker jag!

Nu ska jag tussanimig sova för imorgon är det IKEA som gäller... weii osthyvel, Here i come!!!











You know, you will not always be printed in the back of my head.
 But i will put you in a box and keep you in my memory forever!


 


Kommentarer
Postat av: Kompis

jätte fin bild!! fast den är väl inte tagen i edin? jag tycker faktiskt också hon är söt...;) you are soooo gay! hihi...nu går vi å sover..okej?

2009-02-25 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0