The answer my friend is blowin' in the wind!!!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på länge men jag har varit i sverige på "Semester" i två veckor med barnen och Keara, så de va inte så lungt som man vill ha de på en härlig avkopplande semester men men de är smällar man får ta!!!
Så nu kanske ni undra va jag har gjort hemma i Svea land ??? Synd för er tänker jag för ja orkar inte berätta, HA! Nej men så taskig kan ja ju inte vara ni ska få en liten tillbaka blick..

Hultsfred - The sounds de är allt jag säger!
Ja har även umgåtts med nära och kära ovasätt fall nån har varit sjuk, nån har jobbat, nån har varit på semester, nån har varit trött, så måste jag säga att ni gjorde mina 2veckor otroligt roliga och ja skulle inte vilja byta bort dom!!!
Älskar er alla på mitt egna lilla sätt  <<3

Väl nu hemma i Edinburgh  (Ja jag kallar detta hem nuförtiden) så är allt som vanligt kallt och regnigt och ikväll så har jag varit med om de första åskvädret sen ja kom i januari... Inte helt okej att ja va själv hemma och ingen att krama när blixtarna slog ner utanför fönstret och de skallra i huset pga mullret, de är då man saknar att ha nån!!!!


God natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0