Födelsedag!

Jaha då va den över och jag är 21!!
Dagen börja med att Mamma och Pappa ringde kl 6 imorse och sjöng för mig =)
Sedan ringde mormor och alla gratulationer avlöste varandra! (Tack alla)
Dock somna jag om efter att ha pratat med dom och väktest av frukost på sängen av Keara och Conor, Väldigt mysigt!
Ja fick ett paket av Christoffer som ja vart super glad över =) Ja kläde på mig och sedan begavsig ja keara conor och james ut för att ha picnic i the links men de börja regna så vi gick till ett fik istället... Ja kom hem gjorde mig iordning och åkte in till stan för att ha middag med tjejerna ( tack ni är underbara) vi åt på en mysig liten Italiensk resturang och gick sedan vidare till en bar för några drinkar och nu sitter jag här och om 5timmar ska ja upp och åkte till flygplatsen för att bege mig till Wales. Man skulle kunna sumera att dage har varit bra!

Men ja kan inte låta bli att bli besviken att du inte hörde av dig och sa grattis.
Du va ändå den som ja ville skulle säga det!!





Was looking for a place to hide away instead I lost the heart I gave away
Tell me how could love stand a chance again?

I must admit that I Been feeling so alone
 It's what I am
it's what I’ve been
what I’ve become
Don't push it we both know I'm falling everytime
 You look at me Like you did
When you were mine


Kommentarer
Postat av: chrippechroooup

babe. du är bäst!



läs jagarpanks senaste inlägg. hon är rolig :).

hoppas att du har det bäst i wales. nu ska jag ta mig till fridhemsplan och pumpa min slimmade body.puss

2009-06-12 @ 09:05:16
URL: http://chrisahlen.blogspot.com
Postat av: Jess den äldre

Jag kan ju inte låta bli att känna mig lite träffad. Förlåt att jag inte hörde a mig på din dag. Glömde bort det, om det nu är någon ursäkt. Jag bjuder dig på ett par öl nästa gång du kommer till sweden.

Och, ja, jag läser din blogg lite då och då. Måste ju se vad du har för dig!

Grattis i efterskott!

Kram

Iggy

2009-06-22 @ 00:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0