Fest i Edinburgh!

Jo som på beställning så ska jag berätta om allt festade ( fins en del att säga )

Att festa i Edinburgh är inget man kan gämföra med lilla Enköping! Jag går ut med mina underbart roliga Au pair vänner, dom senaste gångerna har vi avslutat kvällen på gayclub och de tycker vi om eller hur? Vi dansar skrattar shotar och raggar... vilket slutar rätt dåligt för mig =( däremot så fins de än riktigt söt och rolig tjej vi kallar henne "Ingrid von dickbutt" ja försöker lägga in stötar men mot all min charm så är hon straght och de är ju lite tråkigt för alla Flator i värden!!! Straght är iof ett ord som jag inte tycker så bra om för de är lixom att säga att straghta personer är lite bättre lite rakare lite mer OK! Så hedan efter så är de hetro som gäller! Tillbaka till festandet. ofta så ser man utklädda personer knata omkrig på stan och ingen bryr sig egentligen om att man dansar med en kanin eller en alien för de är lixom vanligt. skulle detta hända i sverige skulle alla titta lite extra på en och kanske lägga en lite otrevlig komentar, men inte här inte för maskeradfester är det ända roliga!

Nååå nu tycker jag att vi slår ett slag för att kalla dom " normala, staghta" människorna för Hetro bögar för bögar och flator för flator!!! och vem vet i sommar är de kanske jag som går runt som en hetromänniska???
Slå ett slag för costumepartyt!






























Kommentarer
Postat av: Kompis

Vad glad jag blev nu när du skrivit lite mer och inte nog med det så har du lagt in bilder...det vill vi se mer av kompis! längtar tills jag ska komma å parta med er! du=hetro....aldrig! det kommer inte att hända...över min döda kropp... hahah...kul med familjen som kommer i helgen kompis! vi hörs! Puss

2009-03-27 @ 01:20:02
Postat av: Anonym

Nu ar de sa att temat pa arets pridefestival ar "hetro" sa kanske att de kommer sla in... men ja har en battre plan! att vi gar pa pride i london isallet sa ja kan ga pa hultan for ja vill verkligen se The sounds, Lasse, K O L, Med mera!!! kompis!!

2009-03-27 @ 14:06:56
Postat av: Katia

Bra där:9 Nöjd nu? hahaha puss

2009-03-31 @ 23:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0