Talking´ bout a revolution!!

Run run run run run ruuuun!

Jaha nu sitter ja här igen och skriver, förlåt att ja inte uppdaterar så ofta men ja behöver lust och insperation för att kunna skriva de ska liksom bara rinna ut i fingrarna och ja ska inte behöva tänka så mkt på vad ja skriver!

Ja tycker om Edinburgh mer och mer för varje dag som går, synd bara att ja inte har nå pengar just för tillfäller pga att ja har köpt P!nk biljetter till både sverige och glasgow ! Men ja ångrar mig inte för ja lever bara 1gång och ja tänker göra de bästa av mitt liv....! Tillbaka till Edinburgh, staden har en speciell kännsla speciell lukt lite som att man får fjärillar i magen när man är där.. lite som att vara ny kär! alla pratar om att Paris är kärlekens stan men om ja ska ta med mig någon ja älskar till ett romantiskt ställe så är det Edinburgh!


Christoffer, du är mitt hjärtegull och jag älskar dig! 

"I can show you the world
Shining shimmering splendid
Tell me, Christoffer, now when did
you last let your heart decide !"



Jag har planerat mitt resande och ja kommer nog inte komma hem på några år!
Ja ska försöka att ta mig till Kina, Japan, Australien, New zeeland, Figiöarna, och avsluta med 2månader som volentär i Thailand!

Efter de så blir de Europa som kallar....!

På fredag har ja ett möte med nå jobbcenter så ja ska få mitt national inscurens number efter de är de frittfram för mig att jobba och leva här som vem som hälst =)

Ja saknar folk där hemma, hoppas ni saknar mig oxå!!


(komentera gärna)






Jag ska se Pink 2gånger i år =)


Kommentarer
Postat av: chris

åh, du är söt du! :D

snart kommer jag och hälsar på, och då ska vi umgås utan datorer! YAAAY!



ps.du är taggad på ansiktsboken ds.

2009-03-09 @ 18:54:26
Postat av: Mija

Hej Lillebror!

Fan vaa avis jag blir på ditt resande! Jag har precis kommit hem från mitt äääälskade Thailand, nu dröjer det ett helt år tills jag kan åka dit igen... sorg

Hoppas du kommer att älska det landet lika mkt som jag gör!!

Saknar diiig...

Pussar

2009-03-19 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0