Trött!

Jag är trött och jag har ingen som hellst insperation att skriva i denna blogg, jag vet att jag är online typ 24/7 men ja orkar helt enkelt inte!!

Men jag tänkte iaf ge det ett försök idag!

Hmm symera min vistelse sen jag skrev sist.


Jag har varit ute och svängt mina lurviga och det via sig att edinburgh har ett enormt utbud vilket är skönt!

Jag har varit med om ett bråk på en buss påväg hem från stan efter ett trevligt biobesök, jag såg Benjamin Buttom!

Jag har shoppat 1keps 1hatt och ett par hängselbyxor (vita)

Jag har varit på bio ytligare 2gånger och sett, Confetion of a shopoholic och Young Victoria. Båda filmerna väldigt bra och ja tycker starkt att ni ska se dom..! Jag är dock besviken att jag inte kan gå och kolla på Män som hatar kvinnor!

Jag har spelat rugby och tycker det är väldigt kul men en rätt meningslös sport!

Jag har sett klart på alla avsnitt OCH säsonger av L word vilket gör mig otroligt ledsen, jag vet inte riktigt va ja ska ta mig till utan
Bette, Tina, Alice, Shane, Helena, Kit, Jenny, Angelica!
(Dana, Carmen, Tasha, Papi, Ivan, Max, Jodi, Lara, Pyllis, Jois)
(Angus, Mark, Jim, Sunset boulevard, Lisa the lsebian man)

Ja det finns bara en sak att säga
 Hej då L word ni kommer alltid finnas kvar i min dvd samling!
R I P


Jaha nej nu vart jag för deprimerad så jag avslutar med lite bilder istället!!!

PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN!






























TA RA!


Kommentarer
Postat av: Kompis

RUGBY ÄR INTE EN MENINGSLÖS SPORT!

2009-03-13 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0