Hypokondriker?

Ja kom och tänka på att ja kanske är hypokondriker och att de inte bara är ett fyndigt namn på min blogg!
Mina symtomer är ;

Mina njurar gör ont när ja dricker alkohol
Mina knän knakar
Ja har väldigt ont i halsen just nu
Ja har en knöl i ena bröstet
Ja kissar väldigt mycker (vet inte om de är en krämpa fast de kan ju vara diabetes)
Ja har väldigt svårt att sova
Ja mår illa när jag äter
Min svanskota gör ont när ja ligger på rygg eller sitter eller mer ligger på stolen!

Ja nu måste ja kanske gå till doktorn med den här listan och få reda på lite svar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv ngt kul varje dag så får du läsare.

hej då.

2009-05-15 @ 07:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0