Jag får liksom ingen ordning!

Imorgon bär det av till Göteborg och här sitter jag i Ellis lägenhet och pumpar Lars Winnerbäcks nya skiva även fast jag vet att jag borde göra massa annat.... Jag tänker på skottland och hur mycket jag egentligen skulle vilja vara där och hur mycket bättre jag skulle må. Men är de bara så att jag inte har nån ro i sverige som gör att jag känner att jag vill bort? Kan jag hitta den ron i göteborg? Kanske fins inte den ron i nån av värdens städer kanske måste jag hitta den i mig själv. Dock så kommer Stina till gbg 9okt jag längtar.



Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Kommentarer
Postat av: Antonia

aw <3

2009-09-27 @ 22:25:21
URL: http://antoniasadventure.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0