BITTERFITTAN strikes again!!!

Jag såg ett blogginlägg som gjorde mig upprörd.. Det var en kille som blivit kallad "gay" bara för att han bloggade och han skrev rätt bra att han inte var det enda fram till slutet där kommentaren: "Men en sak till ska ni ha klart för er, jag är inte emot homosexuella! Men jag är själv inte en..."
EN??? Att vara homosexuell betyder inte att man är av ett annat släkte, man är människa! Jag blir förbannad på hetronormen och speciellt när man får höra kommentarer som " jag har inget emot homosexuella, jag känner en och han/hon är helt normal" Ja va fan vi är ju inte födda på en annan planet!!

ÅH jag ska fortsätta att säga till mig själv varje morgon "andra människor är misstag"!



God natt från en BITTERFITTA!









(PS, jag är kär i Nour el refai, men säg inget till någon! DS)



Foto:Rebecca Martyn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! Jag skrattar ihjäl mig åt alla som är instängda i en bubbla.

2010-04-28 @ 11:20:51
URL: http://konichiwakanye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0