Dagens låt!

Först och främst får jag be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat MEN har så sjukligt mycket att göra och då får tyvärr bloggen lida. Men nu är jag här och ska ge er dagens låt och en liten uppdatering!

Vi har haft vårkänslor nu i några dagar och då SWICH drar solen på semester och vi står ensamma kvar med regn och rusk, fy säger jag bara! Men jag har en låt som kanske får er att boka in en "Fritidsresa"? ja vem vet.
Om ni inte bokar kommer ni iaf att tänka på det. De här en en alldeles underbar cover på en alldeles underbar låt.
Lyssna och njut som jag brukar säga!



Kommentarer
Postat av: sara

Diggar låten den är väll med i en så reklam för solsemmester ?:)hihi



Gå gärna in på denhär bloggen ( info på min blogg det gick inte att lägga in länken här ) och rösta på mig som veckans blogg :) jag är nummer fem :D



plus att jag ska snart också ha en tävlin veckan blogg va gärna med, börjar nästa vecka hål utshik ;)

2010-03-18 @ 19:13:25
URL: http://saraplusgustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0