I know, JAG VET!

Jag vet hur vi ska vinna MELODIFESTIVALEN..

Som vi alla vet har det inte gått så bra för Sverige i melodifestivalen på sista tiden med tabbar som; Martin Stenmark 19e plats, The Ark 18e plats, Charlotte Perelli 18e plats, Malena Ernman 21a plats.
(Har ni märkt att när de går bra för Sverige är de OSS det går bra för men går det dåligt är det SVERIGE de går dåligt för?)

Jaja, nu har jag ialla fall lösningen på problemet och det är...
Jo hör och häpna; TIMOTEIJ!
Ja men fattar ni? Sverige (Vi) skickar 4st blonda, snygga brudar med bruna långa ben, de måste ju bara gå hem ute i Europa?
Inte bara är dom blonda och snygga utan har även en katchig låt!
(Lyssna här - Timoteij – Kom)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har förresten inte kommenterat min ute- och innelista. Do it!

Trodde att du om någon skulle gilla den :)

2010-03-10 @ 22:28:59
URL: http://konichiwakanye.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du ska lägga in ett youtube-klipp:



Youtuba den låt du önskar. På höger sida av låten/videon står det bädda in/bed in i en liten ruta. Kopiera. Väl sedan på din blogg; gör ett nytt inlägg. Ovanför textrutan finns det en knapp/länk där det står HTML. Klicka på den och klistra in. Puss

2010-03-11 @ 08:46:19
URL: http://konichiwakanye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0