I skåne är det vår.

Ja det är sant, LOVAR.
Det är blommor i rabbaten som inte är planterade,
det är fåglar som kvittrar,
folk som äter glass,
folk som solar i bar överkropp,
uteserveringarna är FULLA av folk och atmosvären är underbar.
Lund är fint, jag sitter på biblotek och studerar Franska revolutionen (inte lika fint).
Jag är trött, har varit vaken sen kl 04:30 och har sovit ungefär 2timmar på hela natte.
Mardrömmar med spöken och dylikt har fått mig rädd och velat sova med lampan tänd, kanske beror på att ja titta på Ghoste Whispere innan jag somna!?!
Nu sitter ja här i Skånelandet och lyssnar på ingen mindre än TIMBUKTU, som en själklart när man är här nere.

Den här låten gör mig nostalgisk och ja känner mig faktiskt glad när jag hör den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0