Vem?

Jag uppdaterar aldrig och jag har inga läsare och det hänger ihop det förstår jag.
MEN det finns fortfarande några stackars satar som läser min blogg och går in dagligen, vem är du/ni??

Anledningen till att jag aldrig uppdaterar är för att jag inte har någon insperation och jag sitter hellre på min balkong med en kopp the och röker.
Det är ju även officiellt sommar nu, men jag tycker det är svinkallt och enda sättet att bli brun på är i solariumet.
Men förhoppningsvis så blir det bättre med tiden, som allt annat.


Jag nämnde att jag var kär i Nour el Refai och det är jag fortfarande. Jag lyssnar även på morgonpasset varje morgon speciellt på fredagar för då är Nour där..!
(Alla ni som lyssnar på morgonpasset vet vad detta är
och jag tänker inte förklara för er andra, ni bör börja lyssna!)





"Ta hand om livet, varje människa du träffar är en del av livet, om än en väldigt liten del av livet, en del av livet är fortfarande en del av livet. PS, att vara mätt är en dödssynd!"





Kommentarer
Postat av: Storebror

Storebror är en sån stackare ;)

Kram! Mija

2010-06-01 @ 14:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0