Dödskul skulle man kunna säga!

Igår var jag på Marre larre (MARIE LAVEAU) bästaste Rebecca & Fiona dj:ade HELT JÄVLA OTROLIGT GRYMT! Jag dog redan första låten dom brände av, nämligen ingen mindre än Adrian Lux Teenage crime...
Sen kom låten med stort L deras nya låt Bullets.. Jag stod på dansgolvet, svettig, glad och lagom full. Jag skrek, jag dansade, jag var i extas! Fiona kastar sig upp på dj-båsets "bord" lutade sig ut över dansgolvet och jag skreeeeek av glädje, hon drack champagne och såg så där sexigt snyggsöt ut.. Rebecca stod vid spakarna och dom kompletterar varandra så fruktansvärt bra! Publiken var helt vild och det var som en svettig orgie på dansgovet, folk var som galna, alla hoppade dansade och skrek. Jag gav upp när jag höll på att svimma efter Låna pengar hade spelats...
Här har ni låten som kommer eka i era högtalare hela våren/sommaren som den bästa partylåten!!!
Nu ska jag försöka sova en timme innan jobbet!

Kommentarer
Postat av: Angelica.

Men uppdatera blöggen bitch!

2011-02-13 @ 12:56:39
URL: http://aonerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0