Hitler hade bara en testikel!

Idag vaknade jag kl 06:00 av en otrolig förväntan, jag skulle ha opererats för första gången i mitt liv. Jag klev upp och duschade med desinfektionsvampar och vart snustorr på hela kroppen, så torr att det nästan sved överallt. Jag satte mig i bilen med min mor som skulle vara med mig på denna läskiga dag, mot sherwoodskogen skrek jag, men egentligen var det bara akademiska sjukhuset i Uppsala vi skulle till. Men väl framme så vart operationen inställt pga en infektion i en tand. Skit, tänkte jag, som har suttit och spritat händerna i 5timmar i ett litet unket väntrum med två sura gubbar, en glad gubbe och en glad tant, jag försökte skämta så mycket som det gick och fick iaf fram ett par skratt.. Medan jag spritade händerna satt mamma och tjatade om att hon ville att vi skulle gå ut och få lite friskluft, men jag vet att hon bara ville röka. Tillsist så sa docktorn du kan gå hem efter ultraljudet. Tack sa jag och skulle ta i hand. Nej, sa han. Vi har vinterkräksjuka på avdelningen så jag avstår från att ta i hand, vi kommer att stänga igen för patientinskrivningar... Vilket betydde att jag skulle inte fått bli inskriven iaf så det var väl rätt tur att jag fick en infektion i tanden nu och inte sen. WIhooo tänkte jag nu kan jag äntligen gå på DÖDSKUL på fredag och se Rebecca & Fiona.. Men NEJ. jag måste äta jättestark penicillin i en vecka och kan iaf inte gå på R&F´s spelning på dödskul på fredag!! TYPISKT.... Så nu sitter jag här i min ensamhet med sönderspritade händer och ingen fylla... Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Mija

Slicka lite på fingrarna gumman!

2011-01-11 @ 19:57:38
Postat av: Angelica.

Säger som Mija, om får i dig tillräckligt mycket handsprit kanske det bli en hallucinogen-R&F-spelning sen! :)

2011-01-12 @ 16:22:57
URL: http://aonerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0