Öronmärkt tax

Tack och lov för att vardagen är tillbaka! Jag är nu uppbokad typ varje dag fram tills slutet av februari, vilket inte gör mig så mycket utan snarare tvärt om så tycker jag det är skönt att veta vad jag ska göra HELA TIDEN, det finns inget värre än att bara sitta hemma och fördriva tid.. Då vet jag inte var jag ska vägen. Jag tänker ju inte gå ut och gå som man kan göra på vår/sommar/höst för det är på tok för mycket snö och på tok för KALLT! Ja, jag tycker liksom att det får vara nog med vinter nu.. Jag känner att jag behöver sol, värme och kanske en katt? Jag fick föresten en resa till Spanien i julklapp, fick du det? Det ska bli skönt att få semester för första gången sen 2008 så det är jag fanemej värd!

Nej nu ska jag inte blogg mer idag, tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0