Tjo och hej för farbror Frej!

Här sitter jag med en halväten fryspizza och lyssnar på Kings of leon.. Helt underbart skulle man kunna säga, om man tar bort pizzan för den var rätt äcklig! På tal om Kings of leon aka KOL så såg jag dem på Hultsfredsfestivalen, innan den sög ballade ur och vart uppköpt av tyskland.. Ja inte för att jag kommer ihåg så mycket mer än att jag hånglade vilt i publikhavet och tappade bort alla som jag kände. Meen jag kommer ihåg att de öppnade med låten Closer viket är en helt sjuktbra låt... Ja som vanligt har jag bjudit på ett helt meningslöst blogginlägg men det är väl det som bloggar är till för? Att vara meningslösa menar jag..
Göttans mos ännaaaaa, som de säger i Götlaboooorgeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0